Portály pro sledování konkurence

Portály se stávají nutnou součástí podniku. Zvláštní postavení si budují portály zaměřené na jednu konkrétní funkci, jako je např. sběr informací o konkurenci.

Pouhé udržování informací o produktech a marketingových strategiích konkurentů by si vyžádalo zřízení samostatného oddělení. Společnosti však navíc potřebují tyto informace třídit a integrovat do svých vlastních datových skladů.

Společnost **Northern Light** proto vyvinula řešení SinglePoint. Index obsahu je uložen na webovém portálu **Northern Light**. Ten zprostředkovává také služby předplácení článků a platby za prohlížení. Firma **Medialink Worldwide Inc.** vybudovala na výše uvedené technologii systém sledování veškerých zpráv (ozn. TNT).

O místě uložení obsahu však nelze rozhodnout jen na základě technologie, své slovo zde má i zákazník.

**Datum vydání: V/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine